Khamis, 9 Februari 2012

Hellooooooooooooooo
Heeeeee
Hai awak yang chumell sangat-sangat tu
Hehehe
Ape citer awak hari nie ??
What ?! tak de citer
Tipu la awak nie
Tak kan la tak de citer kan
Ke awak tak mau citer dengan saya ??
Hmm tak pe la sape la saye nie kan
Hahaha
Mengarot sudah
Okey-okey back to the story la kan
Ape ?! tak nak dengar !
Ade aku kisah ke kau nk dengar atau tak
Hehehe
Gurau jek J
Ala awak kena dengar gak
Saye tak kira awak suka atau tak awak kena dengar
Hahaha
Mengarot jek kan sye nie
Haishhh
Nie la masalah orang tak de keje kalau awak nak tahu
Heeeeeeeeeee
Okey-okey sye nak mula bercerita nie
Sebenarnye kan sye nk citer la kat awak pasal
GHOST atau dalam bahasa melayunye HANTU
Ape ? dalam bahasa lain ??
Hehehe
Saya tak tahu la awak
Dalam dua bahasa tu jek saye thu
Hehehe
Okey-okey ,, actually citer die macam nie taw
Mula-mula mamat dekat taman aku nie cakap ade antoo tumpang die
Ape ? mamat mne ??
Ooo ,, hehehe lupa lak
Okey-okey nie la pic mamat tu
Ape ?? tak Nampak ??
Hehehe sorry la yek aku terpaksa buat macam tu
Nie semua untuk kebaikkan kite bersama
Hehehe
Kebaikkan la sangat kan
Hehehe
Okey la back to the story okey
Die ckap ponti tu tumpang motor die malam tu
Aku pon tak tahu la
Betol atau tak kan
Aku pon dengar orang yang citer jek
Hehehe
Aku rasa la kan mesti ponti tu dah penat kn asyik terbang jek
Sebab tu la dye tumpang mamat nie
Tambahan lak motor mamat nie baru beli
So ponti tu pon nak gak rasa naik motor baru
Hahaha
Betol atau tak tu aku tak tahu la
Selang beberapa minggu lepas tu aku dengar lagi
Ponti tu tumpang BFF aku masa kecik-kecik dulu la
Skunk dah tak jadi BFF mne pon
Hahaha
Nie pic dye ,, tapi aku tak ley tunjuk secara jelas la ye sebab
Melanggar hak peribadi orang pulak nnt

 Dye cakap ponti tu tumpang dye
Haishhh kenapa la dengan awak nie cik ponti
Takut-takut kan orang
Tak baik la
Tapi kan cik ponti nie dye tumpang boy yang naik
Motor EX5 jek
Hehehe
Nasib la kot sape yang naik motor jenis tu
Pas tu di tumpang lak oleh cik ponti
Redha jek la yek
Setelah lama cik ponti tu mendiamkan diri tiba-tiba
Muncul lagi kisah cik ponti tu
Mula-mula cik ponti tu snap pic dengan kawan abg kite
Wahhh !! cik ponti pon nk interfram kan
Eh ,,, betol ke eja interfram tu
Hahaha
 Bedal jek la :P
Ape ?!! tak cye
Haishh nie yang buat sye marah sebab awak tak cye
Nah tengok nie kalau tak cye

Ha !!!!! cye tak
Sye ckap tak nak cye kan
Skunk tngok sndiri
Ape ?! jangan marah-marah
Eh ! mne de marah geram jekkk
Hahaha
Okey-okey back to the story
Sye ingatkan cik ponti tu STOP sampai situ jek
Tup-tup muncul lagi nama cik ponti tu
Kali nie dekat
Tuuuuuutttttttttt
Tak ley bagi tahu tempatnye
Tapi ape yang pasti cik ponti tu sekali lagi nak snap pic nan hamba
Allah nie
 Haishh dasyat kan
Hmmm
Tapi sye tak tahu sama ade citer nie benar atau tidak
Sye hnye dengar cerita nie dari mulut orang
Kebenaran dan kesasihan cerita ini
Hanya tuan punya diri & allah jek yang tahu
Sye cerita bnda nie smua bukan sebab sye BERLAGAK berani
Tapi hanya sekadar untuk berkongsi
Ape yang sye thu
PARENTS  sye selalu cakap pada sye
Kalau kite x kacau die , die tak kan kacau kite
kalau die mengacau pon itu hanya la sekadar
gurauan
die nak bergurau dengan kite
hehehe
ye kot dye nak brgurau sye pon tak tahu
so pada u all yang baca nie
nak cye atau tak itu hak ANDA
sye tidak memaksa sama sekali
tak perlu la kot kite takot pada die
kite hanya perlu takot kepada
satu jek
ape die kawan-kawan ???
ye ,, pada ALLAH S.W.T.
pada dye jek la kite perlu
takot kerana
die la pencipta smua bnda kan
okey la sampai sini jek la
dulu
hehehe
thanks pada cpew-cpew yang sudi baca
entry yatie yang entah ape-ape nie kan
okey la awak ye
muaxhhh untuk awak
see u in next post J


Tiada ulasan:

Catat Ulasan