Sabtu, 4 Februari 2012

Hyep all everybody !
Ape citer hari nie ??
Mesti korang bnyak plan kan
Al maklum la
Cuti EMPAT hari gitu !!
Happy Day
Syokk la korang yek
Heeeee
Tapi lagi syok budak sekolah lah kan
Asyik cuyi memanjang
Hmmmm jeles aku !!
Flirt
Hahaha
Okey-okey korang
Aku nak ckap kat korang la
Sebenarnya kan
Aku tengah sedih yang amat skunk
Hmmm
Korang nak tahu tak ??
Ape ???
Nak ,,, okey aku akan citer
Hehehe
Korang sendiri tahu kan aku dah brhnti keje
Then ade la fmly aku yang tak puas hati
Sebab aku tak keje
Ye tak salah kalau dye tak puas hati
Tapi agak-agak la sikit
Aku pun ade perassan gak
Bukan kau sorang
Aku tak nak pon la minta duit kau
Aku just minta ko faham situasi aku ….
Tu jek
Susah ke ??
Kalau kau nak aku kuar dari rumah nie pun
Aku keluar la
Tapi satu jek aku cakap
Kalau aku dah keluar dari rumah nie
Aku tak kan pnah blek
Rumah nie lagi !!!
So pada korang-korang yang baca blog
Malam nie
Aku minta maaf la
I'm So Sorry
Kalau entry malam nie
Agak kurang ajar sedikit yew
Nie jek cara aku untuk lepaskan marah aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan