Selasa, 18 September 2012

Cemburu Tanda Sayang ^_^

Say hi to you la .. not to me ..!
Apakah yang aku sedang mengarut ini
hahaha
sebenarnya aku kebosanan malam nie ..
so aku bukak la blog aku yang memang dah sah-sah
berserabut kan ..
tak payah cakap pun aku dah tahu .. hikhikhik ..
then aku tetiba rasa nak share satu benda nie ..
benda nie memang senantiasa ada dalam diri seseorang tu ..
kalau korang tak da maybe korang tak normal kott
hahaha gurau jekk ..
dont amek-amek hati taw ..
nampak tak ayat aku dah macam jiran aku yang
berkulit hitam ..
hahaha
benda yang aku nak maksudkan tu ialah ......
CEMBURU ..
ha ! betulkan apa aku cakap ..
benda tu ada dalam diri setiap orang yang membaca
entry nie ..
cemburu nie bermaksud perasaan tidak senang dengan kelebihan
yang dimiliki oleh orang lain ..
aku punn ada perasaan nie .. sama macam korang la ..
kann ..
tapi aku nie bukan cemburu dengan kelebihan orang tapi
aku cemburu dalam bercinta ..
ada orang cakap cemburu tu tanda sayang
ha kann .. cemburu dalam bercinta tu kalau dilayan akan
jadi cemburu buta ..
cemburu punn boleh buta kan ,, dasyat hahaha
bohong la kalau korang cakap
korang tak cemburu dalam perhubungan ..
apa yang aku nak share hari ni tak la sehebat mana punn ..
maybe korang boleh baca untuk hilangkan rasa cemburu yang tak tentu pasal tu
  1. perasaan cemburu tu semuanya kerja syaitan (astagfirullah al azim)
  2. semua orang ada kelebihan & kekurangan masing-masing
so sentiasa la beringat pesanan aku tu !


    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan