Rabu, 10 April 2013

Gaduh , Gaduh & Gaduh ^_^

Holla ... selamat tengah hari korang .. hari nie tetiba datang mood rajin nak hupdate belog aku yang dah berhabuk sampai tak nampak tulisan hahaha kay aku tipu je tu padahal baru beberapa tahun yang lepas aku hupdate ehh tahun pulak minggu la ..

sebenarnya aku nak story mory pasal budak-budak sekolah sekarang yang kebanyakkannya dah berubah menjadi ganas .. ouhhh ganas yang agak teruk hokey .. beberapa hari nie aku bukak facebook aku asyik tengok video budak gaduh je .. bila tengok je muka aku jadi macam nie -_- ! lebih kurang macam tu la .. aku tak heran la kalau yang gaduh tu budak lelaki , sebab lelaki nie memang ganas sedikit kan tapi yang agak heran binti pelik yang gaduh nie budak perempuan sayang , ye perempuan kaum hawa macam aku nie ..


tak dinafikan la aku dulu pun ada gaduh dekat sekolah tapi sekadar perang mulut kot tak ada nak tarik itu ini dan segala bagai la kan , tapi budak zaman la nie gaduh sampai terselak itu ini .. makk aiii malu la sayang kalau orang nampak benda yang tak sepatutnya kan .. lagi yang buat aku bengang bila kawan-kawan menganjing wahhh kemain galak la yang sigaduh nie bertarung sampai nampak segala lurah dendam kan .. kalau dah masuk youtube nie semua orang tengok buat malu je kot ..  kalau adik aku macam tu dah lama aku pangkah kaki dye .. tapi nasib la allah tu tak bagi aku adik hahaha ..

come on la dear korang dok gaduh pasal boy , korang tahu ke yang boy tu betul-betul sayang & setia dekat korang ?? kalau dye setia tak akan la dye boleh main cinta dengan wanita lain kan ? kaum hawa nie kan dikenali sebagai kaun yang lemah lembut & penuh kesopanan , kalau macam nie sikap sesetengah kaun hawa habis rosak semua pandangan lelaki terhadap kaum hawa yang tak berslah kan .. so korang fikir-fikirkan la ye , semua benda boleh bincang sayang tak perlu la korang nak dok tendang sana tendang sini buat sakit badan je !

2 ulasan:

  1. Tdi dekat blog abg apit , budk laki gaduh , nie perempn pulk .

    BalasPadam