Sabtu, 27 April 2013

Minggu Suka & Duka ^ _^

holla guys ^_^ .. selamat pagi korang .. hmm mehhh sini nak kiss sikit rindu bangattttt sama kamu semua .. kalian rindu sama aku ngak ? kok bisa ya aku ngomong indon disini .. hahaha sudahh la buruk benar bila aku cakap bahasa asing .. ye asing tapi bukan bahasa makhluk asing tu la .. minggu nie kan minggu suka duka aku .. kenapa aku cakap macam tu sambil buat muka serius kejap lagi aku cerita .. sebelum tu maii kita layan lagu gentleman sekejap untuk hiburkan hati hahaha padahal tak ada kaitan pun saja je sebab aku suka dengar muzik gentleman nie ..

dah layan lagu tu bagus ! sekarang mai duduk sini layan cerita aku pulak taw .. ayat memaksa nie .. pertama aku nak cerita pasal perkara duka dulu sebab kalau duka mesti berakhir dengan kegembiraan kan kan .. okey minggu nie series aku cakap setelah lama allah tak duga aku dengan ujian nya tapi minggu nie aku diduga tapi apa aku boleh buat kan aku hanya mampu bersabar dan terus tersenyum sebab aku tahu allah uji aku sebab dye sayang aku korang jangan jeles taw hahaha .. pertama sekali aku di uji dengan kata-kata tomahan dari seorang yang aku kenali .. cakap-cakap macam , maki hamun aku tapi apa yang mampu aku ucapkan "ouhh thanks" itu je la yang aku mampu ucapkan sambil air mata menitis .. tak lupa juga la pada hamba-hamba allah yang sudi menjadi orang ketiga , keempat , kelima dan diikuti dengan nombor seterusnya la *penat nak kira* yang sudi buat entry pasal kisah aku nie walaupun korang tak tahu cerita sebenar dan tak tahu siapa betul siapa salah kan kan .. tak mengapa aku terlebih faham .. korang nak cakap aku salah ? tak apa teruskan la aku hanya mampu senyum seperti tiada apa-apa masalah yang melanda diri aku ..

kedua allah uji aku dengan kerja yang aku buat selama 5 bulan nie .. biasa aku okey je dengan bos tapi minggu nie aku kena marah .. kenapa ? salah aku sendiri sebab cuai .. tapi aku terasa amat malu sebab dye marah aku depan customer & depan ramai orang .. cuba bayangkan dye kena macam tu dye mesti malu gak kan .. tapi aku tetap bersabar sebab nak cari duit ..

tapi setiap yang berlaku ada hikmahnya kan kan .. sebab tu aku cakap tadi setiap kedukaan berakhir dengan kegembiraan .. nak tahu gembira sebab apa ? sebab aku dianugerahkan kawan-kawan dan keluarga yang sentiasa menyokong aku .. so pada korang-korang yang sudi buat cerita pasal aku , tulis dekat blog korang , fanpage atau apa-apa la yang seumpamanya aku ucapkan terima kasih sangat-sangat .. kalau bukan sekarang suatu hari nanti kebenaran akan terungkap jua ..

3 ulasan:

  1. Salam.

    Myra singgah blog ni sambil jemput join bloglist saya. *wink

    Tq. :)

    BalasPadam
  2. wasalam :)
    thanks sbb singgah :)

    BalasPadam
  3. Отношения: проститутки Нижнего Новгорода выезд nn.senoval24.com nombor seterusnya la *penat nak kira* yang sudi buat entry pasal kisah aku nie walaupun korang tak tahu cerita sebenar dan tak tahu siapa betul siapa salah kan kan .. tak mengapa aku terlebih faham .. korang nak cakap aku salah ? tak apa teruskan la aku hanya mampu senyum seperti tiada apa-apa masalah yang melanda diri aku ..
    Женщина проститутка. По цветочному гороскопу я мак это редкий цветок,а также наркотик он одурманивает и завораживает.Звони и ты насладишься моим редкостным ароматом. . . Лучше каждой из нас только мы вместе! Настоящие лесбияночки приглашают в гости НАСТОЯЩЕГО МУЖЧИНУ. Мы покажем ВАМ все прелести и ласки би-любви, ВЫ не только увидите, но и примите самое активное участие в наших эротических играх! Я уложил все системы в одну фразу, и всю жизнь — в один афоризм.

    BalasPadam