Isnin, 23 Januari 2012

hye awak ! ye awk la yang cantik dan yang kacak tu
heeeeeeeee
awak sihat tak ? WHAT !
tak sihat ? knp boleh tak sihat nie ?!
Miss U
haishhh dah pergi klinik tak ?
WHAT ?! belum !!
Knp belum nanti melarat la dear
Hehehe
Alright aku dah mula mengarottt
Hahaha
Okey-okey
Back to the story sebenar aku
Heeee
Sebenarnya kan dah lama giler aku tak buka blog
Aku nie …. Rindu la dekat blog aku nie
I Miss You Anime Beautiful
Aku bukan tak nak update blog nie
Kalau update pun bukan ada follower kan
Heeeeee
Ada la sorang farhana member sekolah aku
THANKS YEW AWK SEBAB JADI
FOLLOWER KITE J
Thanks For The Add
Tapi tak pe malam nie aku nak update gak sebab
Aku bosan sangat-sangat malam nie
Aku pon tak tahu la knp
Heee
Pelik kn
Hahaha
Sebenarnya aku de masalah so aku nak
Lepaskn sikit rasa beban dekat dalam hati aku nie
You Broke My Heart
Ape korang rasa la kan .. kalau korang kapel
Tiba-tiba korabg dapat tahu yang kapel
Korang tu stil saying dekat ex dye
Sedih tak ????
Cnform la sedih kan
Kalau tak sedih tu maybe no feeling la kot
Hehehe
Tapi yang buat aku geram giler-giler tu die
Buat macam tak bersalah jek
Ya allah sumpah aku geram giler dengan die
Tapi aku stil kuat kan hati aku
Untuk jaga hubungan kite orang nie
Walaupun perit aku tetap akan bertahan
Untuk hubungan nie
Aku tak nak jadi macam dulu
Ada maslah sikit teros
Putus
Sumpah aku tak nak jadi macam dulu
Aku harap aku akan kekal dengan die untuk selamanya
Aku sayang sangat dekat die
Tapi kalau allah tu dah tetapkan yang kite orang akan
Terpisah tak pe aku redha
Tapi akau harap sangat die tu akan berubah jadi
Macam mula-mula kite orang kenal
Awak kalau awak baca blog nie sye nak awak thu
Sye tak pernah marah awak syg
Sye sayang sangat-sangat dekat awak !!
Sye tak nak kehilangan awak
Shahrul iman fazree bin zainal abiding
Pleaseeee jangan berubah  sayang!!

How Sweet It Is To Be Loved By You 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan