Sabtu, 11 Februari 2012

Hye awak … selamat hujung minggu yek
Hehehe
So ape plan anda , anda & juga anda pada hari nie ??
WHAT ??!!
Tak de plan
Kenapa tak de plan atau buat plan tak mnjadi
Hehehe
Ape-ape pon kan u all chill la sikit
Kena senyum selebar-lebarnye supaya tiada rasa stress dalam
Diri anda kan
Hahaha
Okey la hari nie nenek nak mula bercerita pada cucu semua
Haishhh
Tua sangat la kot gelaran nenek tu untuk aku
Hehehe
Ape-ape pon stil ade gelaran right ?!
Okey la citer dye macam nie
Selama nie kan awak iman tu
Bila kite call dye macam marah-marah jek
Then malam tadi kite
Try cll dye
Eh !! dye jawab la
Hehehe
*GEDIK JAP*
Then kite tanye la dekat die kenapa die berubah ??
Then die pon dengan
Selamba menjawab
BILER ABANG BERUBAH”
Wahhh !!! kemain lagi jawapan die kan
Macam orang tak bersalah jek kann
So angin giler aku pon datang la kan
Mahu aku tak marah dengan
Jawapan die tu !
Aku pon mesej la die
Aku buat ayat macam orang nak mnta putus
Tetibe ade msej masuk
Dengan penuh kusyuk brcampur excited aku nak baca msej tu
Last-last die just cakap
“HYE CALL ME BACK PLEASE”
Perghhh bengang jek aku
Aku pon call la die
*actually masa tu aku takut dye akan jawab “OKEY KITE PUTUS”*
Hehehe
Mahu nye tak
Aku gurau-gurau jek minta putus dengan die J
Tetibe dye jawab
Rupa-rupanya die tengah nangis
Die sedih sebab aku mnta putus
Wahh !! akhirnya
Aku brjaya buat dye menangis
Hehehe
Selama nie susah nak tengok die sedih taw !!
Hahaha
Jahat tak aku
Jahatkan !!
Aku buat semua tu untuk menguji die sama ada dye sayang atau tak
Pada hubungan kite orang nie
Ternyata die masih sayang kan aku & hubungan kite orang nie
Alhamdulillah ya allah
Semuanye dah kembali okey
Hehehe
So pada awk ENCIK IMAN
Please jangan berubah okey J
Muaxhhh untuk awak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan