Jumaat, 10 Ogos 2012

Jangan Pernah Berubah Ye Awak :)

Anime
Hye , hye ..
Tell to the world I comming hahaha
macam dalam gambar tu la ..
berlari-lari dye nak bg tahu semua yang aku
dah kembali jyeahhh ..
hahaha
Ye , aku dah kembali ..
Hari nie 9 ogos bersamaan berapa ramadhan ek ??
Ala … lupa la ..
Hahaha korang ingat sendiri la ek ..
Apa ?? tak ingat ..
Hmm pergi la tanya sapa-sapa yang ingat taw
Hahaha
Hari nie aku happy la siyottt
Dancing Duckling
Yeahhh I am happy today ..
Hahaha
rasa nak joget-joget macam duck tu jek hehehe
Why ??
Wait I will tell u la sayang ..
Hahaha hancus bahasa dikejekan aku ..
Actually kan aku dah baik dengan si “dia”
Apa ?? sapa si “dia” ..??
Kesian korang kan dari hari tu tertanya-tanya sapa dia yang aku maksudkan ..
Hmm
One day korang tahu la ..
Aku belum bersedia nak tunjuk dekat korang ..
Sebab apa ??
Sebabnya aku tak nak perkara yang sama berulang ..
Biar la kami kekal bersama dulu ..
Baru la aku akan tunjuk siapa pemilik hati aku buat masa nie ..
Hehehe
Okey back to the story la guys ..
Hari tu aku gaduh besar *besar punya* dengan dia ..
Sampai aku nangis bagai kan ..
Hahaha
Aku pun tak sangka aku yang berjiwa keras * keras la sangat*
Boleh sentap ..
Omg ! apa dah jadi ..
Selagi namanya WANITA
Selagi tu la kite tak boleh berhenti dari menangis ..
Wanita nie kan berjiwa lembut ..
Pantang terguris sikit confirm sentap kan , kan , kan
Hee
Sama la macam aku ..
Then bila aku nangis dia macam rasa bersalah ..
Sekarang dia dah mula berubah .. walaupun tak banyak perubahan yang dia buat tapi aku
Dapat rasa yang dia dah berubah ..
Thanks to allah sebab dengar doa-doa aku selama nie ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan