Ahad, 16 September 2012

Aku Jadi Baby Sitter ^_^

Hye untuk my peminat -,-
Haha
Ada ke peminat aku ?? hehehe
Dah banyak hari kot aku tak update kan ..
Al maklum la sekarang nie aku sibuk
Belajar mengEDIT gambar bagai kan ..
Hehehe
Kalau nak tahu tu la aku , bila ada benda baru aku
Akan godek-godek sampai aku faham
Bak kata family aku jimat dapat anak macam aku
Sebab tak payah hantar pergi kelas computer
Bagai untuk belajar computer sebab aku mampu belajar sendiri
Hahaha
Nampak tak ayat yang aku highlight tu >_< ayat bangga beb
Hehehe
Tak da makna nak bangga kay !
Okey-okey korang mesti rindu nak dengar aku mengarut bagai nak rakk
Kan .. hahaha perlu ke aku bagi tahu ??
Aku nak citer sikit je hari nie .. betul ! sikit je aku nak citer ..
Setelah sekian lama aku tak bekerja
Akhirnya aku dapat keje weii !!
Hahaha happy mula-mula tu ..
Oooopppppssss
Lupa pulak nak cakap keje apa kan .. hehehe
Aku keje jadi baby sitter je buat masa nie ..
Biasalah aku kan suka budak-budak
Sebab aku dapat buli die orang jyeahh
Bhahahah *gelak setan tu*
Hehehe
Aku tengok mak aku jaga rileks je tapi time aku jaga
Dah macam mak tiri ada , macam askar pun ada
Kena jerit-jerit bagai kann ..
Dah macam apa .. sampai suara aku hilang weii …
Tak tahu lari kemana kan hahaha
Walaupun penat menjerit tiap-tiap hari aku happy sebab
Nanti bila aku ada anak aku tak rasa janggal hehehe
Tetiba citer pasal anak kan ..
Eh ada keje la nanti aku update lagi taw ..
Bubye semua ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan