Selasa, 23 Oktober 2012

Salam Aidiladha


hye kepada mereka-mereka yang disayangi tu ... :) .. selamat tengah hari ... hari jumaat nie dah raya aidiladhakan .. alhamdulillah yatie masih sempat untuk beraya .. pada korang-korang semua yatie nak ucapkan selamat hari raya aidiladha .. eh terlalu awal ke ??? hehehe , tak apa kan sebab yatie takut nanti tak sempat la nak buat ucapan , takut sibuk je nanti ..

mesti best pada korang yang ada kampung tu .. dapat raya dengan atok dengan nenek .. yatie nie dari kecik tak pernah jumpa atok dengan nenek .. masa darjah 6 baru dapat tahu yang atok dengan nenek dah tak ada .. sekali pun yatie tak pernah tengok wajah dia orang , gambar pun tak ada ..

bila tengok orang lain ada atok dengan nenek yatie rasa cemburu sangat .. yatie tak sempat nak bermanja dengan dia orang .. kubur pun yatie tak tahu dekat mana .. ya allah rindunya yatie pada dia orang .. kalau la yatie dapat jumpa dia orang yatie nak peluk kuat-kuat tak nak lepaskan .. tapi dia orang dah tak ada .. cuma yatie mampu sedekah kan al-fatiha & surah yassin je pada die orang setiap malam jumaat ..

ya allah tempatkan kedua arwah atok dengan nenek yatie dikalangan hamba-hamba mu yang beriman dan permudahkanlah segala urusan mereka disana .. AMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan