Khamis, 11 April 2013

Arghhhhh ! Berubah lagi ke ?

holla guys ... selamat malam , malam nie malam jumaat kan wahh .. dulu waktu aku kecik-kecik mak aku selalu cakap jangan keluar malam nanti kena culik dengan aku , masa tu muka aku macam nie >_< sebab takut tapi sekarang muka aku macam nie -_-! hahaha .. dulu aku bebal so aku percaya cakap mak aku tapi sekarang hahaha ..

aku bukan nak citer pasal malam jumaat atau malam hantu ler tapi aku nak lepaskan geram aku terhadap belog nie .. tadi aku buka belog nak edit sikit la bila bukak dekat template tetiba jadi macam nie 
arggghhhhh kenapa jadi macam nie ?? aku nak edit pun hilang mood .. aku tak reti dah nak cari kod-kod .. bengang seyhh macam nie rasa nak je aku hempuk lappy nie .. bila benda nie berubah pun aku tak tahu tapi apa yang aku pasti aku tengah tension sekarang nie ..

3 ulasan:

  1. kathy pun terkejut..siap buat entri jugak pasal ni..
    http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/edit-html-bertukar-wajah-lagi.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha tu la pasal ... tadi yatie buka nak edit tengok2 jadi mcam tu .. rsa bengang sekejap -_- !

      Padam
  2. Are you a Blockchain user? Do you want to fix your Blockchain errors immediately? Do you know how to fix errors that are hard to deal with? Well, there is one-stop solution where all your queries related to Blockchain gets fixed in short-interval of time. You just have to take your phone and dial Blockchain Support phone Number 1800-665-6722 and get in touch with the knowledge source i.e. professionals who will handle all your issues and snap all the errors with opportune solutions and remedies.

    BalasPadam