Selasa, 11 September 2012

al fatiha untuk YASMIN J HUNWICK

Semalam aku buka facebook
Then aku scroll ke bawah dengan syokk mencari
Cerita yang agak menarik ..
Dalam laju-laju aku scroll
Tetiba aku ternampak satu artikel nie ..
Dalam hati aku nie “eh sapa budak nie ? dah jadi arwah ? kenapa ?”
Dengan pantas aku klik link yang di beri ..
Aku tunggu punya la lama kan harap maklum wifi dekat rumah
Aku nie agak lem bila malam ..
Agak dah kenapa kan ..
Aku pun bukak la link tu ..
Wahh .. seriously cantik budak nie ..
Aku tak pernah tahu pun pasal dia ..
Aku baca apa yang blogger tu tulis ..
Tetiba perasaan sedih mula datang ..
Kenapa budak sebaik dia begitu cepat allah ambil ..
Then aku bukak link blog die aku baca semua entry yang arwah tulis
Sebelum dia meninggal .. sedih seyhh
Aku doakan arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman
Al-fatihah
klik sini kalau nak baca 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan