Selasa, 11 September 2012

SEMOGA AWAK BAHAGIA ^_^

Hye , hye …
Eh kenapa tajuk hari nie macam tu ek ??
Ha sebenarnya aku nak nak cerita tentang seseorang hari nie ..
Siapa ?? kejap la aku story mory about him dkat korang okey !
18 januari 2011 .. tarikh tu aku ingat sampai sekarang weii
Tarikh tu la , tarikh aku jumpa dengan
Si dia .. wahhh happy tak terhingga la kot masa tu sebab
Aku jumpa cinta pertama selepas aku tamat sekolah ..
Betul kata orang kan ku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan ditengah hari
Wahh bermadah bagai kan .. haha
First bersama aku rasa happy giler-giler ..
Tak pernah rasa happy ..
Yela selama nie kapel jauh tup tup dapat kapel dekat .. mahu tak happy kan
Bila dah seminggu bersama masalh mula datang ..
Aku tengok dia lain sangat-sangat
Aku mesej dia tak balas , call tak berjawab .. kalau balas mesej pun
Mesti cakap ayat yang sama
“maaf la tak perasan ada mesej tadi”
Ayat tu yang selalu keluar
Bila aku cakap sikit dia jawab “up to u la”
Hmm
Kekadang aku rasa macam bodoh sngat sebab aku yang selama nie garang
& tak pernah tunduk dengan laki
Tetiba jadi lemah bila aku kenal dia ..
Tapi disebabkan rasa sayang aku pada dia aku lupakan semua kesedihan aku
Sampai la satu hari tu aku bukak facebook
Aku cari facebook dia tapi tak jumpa
Rupa-rupanya dia dah blok aku ..
Ya allah sedih sangat aku rasa masa tu .. allah je tahu
Aku ambil masa yang lama juga la kan untuk lupakan dia ..
Tup tup tahun 2012 aku jumpa dia lagi ..
Dia ajak aku sambung hubungan yang terputus dulu
Niat aku hanya nak mempermainkan dia tapi
Aku tak sanggup ..
Kenapa ??
Sebab aku masih sayangkan dia .. aku tak dpat tipu diri aku
Bila bersama aku ingat dia dah berubah
Rupanya masih sama .. sekali lagi kite orang putus ..
Tapi kali nie dia beria nak dekat aku semula
Aku rasa dia dah berubah tapi aku dah tak nak kena game lagi
Aku biarkan dia .. tapi sampai saat nie aku masih sayangkan dia ..
Sekarang nie dia sedang berbahagia bersama org yang dia sayang
Tak lama lagi dia nak jadi suami orang ..
Wahhh !! taniah la aku ucapkan ..
Aku doakan bila kau dah kawin nanti kau jaga dia elok-elok
Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk kau
Apa yang pernah terjadi antara kita biarlah
Jadi kenangan ..
Thanks sebab sayangkan aku ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan