Selasa, 16 Oktober 2012

Ayat Pelindung Diri ?

Hye korang .. malam nie kan sejukkk gilerrr … sebab hari dekat luar tu nak hujan taw taw ..
Saja je bagi tahu hari nak hujan dekat segamat nie .. hahaha
Tadi kan yatie dok terfikir nak taip apa la malam nie untuk belog …
Ala belog yang kurang follower tu la hahaha

Haaaa ! sebelum yatie teruskan .. yatie minta tolong sikit .. betul sikit je tak payah keluarkan duit dalam poket mahu ponn dalam bank tu hehehe ..
Yatie nak minta tolong klik nie … tolong klik taw .. nanti yatie bagi seposen cukup kan hahaha

Yatie nak sharing something untuk kawan-kawan yatie yang ada masalah lemah semangat ala senang cakap yang rasa takut nak tidur malam .. sesetengah orang kan akan rasa macam ada diperhatikan la , ada yang usik-usik la .. betul tak tipu punya yatie sendiri pernah mengalami masalah nie ..

Tapi kana da satu hari tu yatie tengok rancangan apa kejadah entah tajuknya , dah lupa la -,- .. sebab dah terlalu lama la kan ..
Ustazah tu pesan kalau kita rasa takut nak tidur malam .. kit abaca surah-surah .. insyallah tiada gangguan masa tidur .. tak percaya ?? tu hak awak tapi kan yatie selalu amalkan .. Alhamdulillah sampai sekarang tidur memang nyenyak kaw kaw la kekadang sampai terlepas SUBUH hahaha

รจ Pertama kan baca surah nie
รจ  Lepas tu baca surah nie




Hope korang dapat manfaatkan surah nie sebelum tidur zzzzzz




3 ulasan:

  1. nice sharing...amalkan slalu ayat ni..tapi kalo dh sampai terlepas subuh tu, jgn amalkan ea..hehehe :)

    [Gadget & Aksesori Steampunk Yang Cool]

    BalasPadam
  2. epik : hehehe .. insyallah lpas nie akan berubah :)

    BalasPadam